Rask levering Trygg betaling med Klarna Enkel retur Gratis frakt ved kjøp over 1000kr*
Søk
Outlet

Specialized Turbo Vado 4.0 2021

Beklager - dette produktet er ikke lenger tilgjengelig

Merke: Specialized
Tilgjengelighet: Ikke på lager
SKU: 140354
kr 28 990

Velg :

Rask leveringTrygg betaling med Klarna
Enkel retur
Det er en travel verden der ute og den blir travlere for hvert år som går. Derfor anbefaler Specialized raske sykler for en travel hverdag, sånn som Tubo Vado 4.0. Turbo Vado har Specialized sin prisvinnende og eksklusive teknologi og tar i bruk denne teknologien for å hjelpe deg med å komme deg rundt enda raskere.
Den integrerte Specialized 1.2 motoren gjør Turbo Vado til den ultimate by-sykkelen. 1.2 Motoren lager lite lyd på grunn av Specialized sin Custom Rx Street Tune som fjerner støyen for at sykkelen skal passe til urbane strøk. Motoren er både rask og effektiv med en toppfart på 25 km/t.
Specialized laget et batteri bare for Vado 4.0 sykkelen som er integrert i rammen på sykkelen. Specialized U1-500 batteriet kan låses fast i tillegg til at det er lett å fjerne batteriet sånn at det kan lade. Det er også mer enn nok strøm til å sykle til jobb, en tur på butikken, eller den nye caféen på den andre siden av byen.
Det nye Turbo Connect Display (TCD) systemet er den beste og enkleste måten å lese av informasjon om din Turbo. Systemet viser ikke bare den essensielle sykkelinfoen som; fart, tråkkfrekvens, batterinivå og tid, men den lar deg også bytte mellom de forskjellige modusene sykkelen har. Den nyeste versjonen av Specialized sin Mission Control App har nye funksjoner og er enda enklere å bruke. Appen lar deg finjustere nesten alle aspektene av sykkelen din, slik som; strømbruk, distanse, grunnleggende systemdiagnose og lagre/laste opp turer.
-Turbo Vado har en lett legeringsramme som har blitt designet med Specialized sin fitness/transporterings geometri.
-Turbo Vado sin Specialized 1.2 motor er integrert inn i sykkelrammen og har blitt finjustert for sykling i byen. Den har blitt designet slik at desto hardere du tråkker desto mer kraft vil motoren gi. Med beltedesignet som motoren bruker blir dette gjort uten ekstra vibrasjoner slik at du skal få den beste og roligste sykkelopplevelsen Specialized kan by på.
-Specialized sitt U1-500 batteri har 500Wt og er integrert inn i sykkelrammen. Batteriet er lett å fjerne fra rammen for lading i tillegg til at det kan låses fast for ekstra sikkerhet. Du kan følge med på batteriet ved hjelp av TCD skjermen i tillegg til å kunne bytte mellom de forskjellige batterimodusene for å maksimere effektivitet og distanse.

Teknisk Info:
Sykkelramme:
Ramme: E5 Aluminium, Fitness/Transporterings Geometri, integrert og låsbart batteri, lukket kabelløsning
Gaffel: SR Suntour NCX E25, stålfeste for sykkelstyre, 15mm gjennom aksling, 44mm offset, 50mm vandring
Setefeste: Legering, bolt type, 34.9mm

Sete og Sykkelstyre:
Styrerør: Specialized Flowset, 3D-smidd legering, 20 degree rise, 31.8mm klemme
Sykkelstyre: Specialized, legering, 9-grader backsweep, 15mm rise, 31.8mm
Sykkelhåndtak: Specialized Body Geometry Countour, lock-on
Sete: Bridge Sport, stålskinner, 155mm
Setepinne: Specialized 2-bolthode, smidd legering, 8mm offset, mikrojustering, 30.9mm

Bremser:
Frambremser: Shimano BR-MT200, hydrauliske bremseskiver, 180mm
Bakbremser: Shimano BR-MT200, hydrauliske bremseskiver, 160mm

Drivverk:
Bakgir: Shimano Deore, Shadow Plus, GS feste, 10-speed
Girshifter: Shimano Deore: RapidFire Plus, 10-speed m/ Optical Gear Display
Kassett: Shimano Deore, 10-speed, 11-42t
Kjede: KMC x10eT, 10-speed m/ Missing Link™
Kranksett: Custom alloy forged crankarms
Framdrev: 40t, spesiallegering

Hjul:
Felger: 700c disk, double-wall alloy, pinned, 32h
Framnav: Specialized framnav disk, lukket kulelager, 15x100mm gjennom-aksel, 32h
Baknav: Specialized, lukket kulelager, 15x100 gjennom-aksel, 32h
Eiker: DT Swiss Industry
Framhjul: Trigger Sport Reflect, 700x47c
Bakhjul: Trigger Sport Reflect, 700x47c
Slange: Presta-ventil, 40mm ventil

E-Sykkel:
Motor: Specialized 1.2, spesial Rx Street-tuned motor, 250W nominell
Kontrollpanel: Specialized TCD-W m/sykkelstyre-kontroll og innebygd anti-tyveri system, Bluetooth®
Lader: Spesial-lader, 42V4A m/ Rosenberger ladestøpsel
Ledningsnett: Tilpasset Specialized ledningsnett
Batteri: Specialized U1-500, av/på knapp, batterinivå måler, 500Wt

Tilbehør:
Pedaler: Specialized Commuter m/ grepteip og reflekser
Sykkelstøtte: Specialized sykkelstøtte, 40mm
Sykkelskjermer: DRYTECH skjermer, 52mm bredde, skjermfeste i rustfritt stål
Ringeklokke: Enkel ringeklokke
Det er en travel verden der ute og den blir travlere for hvert år som går. Derfor anbefaler Specialized raske sykler for en travel hverdag, sånn som Tubo Vado 4.0. Turbo Vado har Specialized sin prisvinnende og eksklusive teknologi og tar i bruk denne teknologien for å hjelpe deg med å komme deg rundt enda raskere.
Den integrerte Specialized 1.2 motoren gjør Turbo Vado til den ultimate by-sykkelen. 1.2 Motoren lager lite lyd på grunn av Specialized sin Custom Rx Street Tune som fjerner støyen for at sykkelen skal passe til urbane strøk. Motoren er både rask og effektiv med en toppfart på 25 km/t.
Specialized laget et batteri bare for Vado 4.0 sykkelen som er integrert i rammen på sykkelen. Specialized U1-500 batteriet kan låses fast i tillegg til at det er lett å fjerne batteriet sånn at det kan lade. Det er også mer enn nok strøm til å sykle til jobb, en tur på butikken, eller den nye caféen på den andre siden av byen.
Det nye Turbo Connect Display (TCD) systemet er den beste og enkleste måten å lese av informasjon om din Turbo. Systemet viser ikke bare den essensielle sykkelinfoen som; fart, tråkkfrekvens, batterinivå og tid, men den lar deg også bytte mellom de forskjellige modusene sykkelen har. Den nyeste versjonen av Specialized sin Mission Control App har nye funksjoner og er enda enklere å bruke. Appen lar deg finjustere nesten alle aspektene av sykkelen din, slik som; strømbruk, distanse, grunnleggende systemdiagnose og lagre/laste opp turer.
-Turbo Vado har en lett legeringsramme som har blitt designet med Specialized sin fitness/transporterings geometri.
-Turbo Vado sin Specialized 1.2 motor er integrert inn i sykkelrammen og har blitt finjustert for sykling i byen. Den har blitt designet slik at desto hardere du tråkker desto mer kraft vil motoren gi. Med beltedesignet som motoren bruker blir dette gjort uten ekstra vibrasjoner slik at du skal få den beste og roligste sykkelopplevelsen Specialized kan by på.
-Specialized sitt U1-500 batteri har 500Wt og er integrert inn i sykkelrammen. Batteriet er lett å fjerne fra rammen for lading i tillegg til at det kan låses fast for ekstra sikkerhet. Du kan følge med på batteriet ved hjelp av TCD skjermen i tillegg til å kunne bytte mellom de forskjellige batterimodusene for å maksimere effektivitet og distanse.

Teknisk Info:
Sykkelramme:
Ramme: E5 Aluminium, Fitness/Transporterings Geometri, integrert og låsbart batteri, lukket kabelløsning
Gaffel: SR Suntour NCX E25, stålfeste for sykkelstyre, 15mm gjennom aksling, 44mm offset, 50mm vandring
Setefeste: Legering, bolt type, 34.9mm

Sete og Sykkelstyre:
Styrerør: Specialized Flowset, 3D-smidd legering, 20 degree rise, 31.8mm klemme
Sykkelstyre: Specialized, legering, 9-grader backsweep, 15mm rise, 31.8mm
Sykkelhåndtak: Specialized Body Geometry Countour, lock-on
Sete: Bridge Sport, stålskinner, 155mm
Setepinne: Specialized 2-bolthode, smidd legering, 8mm offset, mikrojustering, 30.9mm

Bremser:
Frambremser: Shimano BR-MT200, hydrauliske bremseskiver, 180mm
Bakbremser: Shimano BR-MT200, hydrauliske bremseskiver, 160mm

Drivverk:
Bakgir: Shimano Deore, Shadow Plus, GS feste, 10-speed
Girshifter: Shimano Deore: RapidFire Plus, 10-speed m/ Optical Gear Display
Kassett: Shimano Deore, 10-speed, 11-42t
Kjede: KMC x10eT, 10-speed m/ Missing Link™
Kranksett: Custom alloy forged crankarms
Framdrev: 40t, spesiallegering

Hjul:
Felger: 700c disk, double-wall alloy, pinned, 32h
Framnav: Specialized framnav disk, lukket kulelager, 15x100mm gjennom-aksel, 32h
Baknav: Specialized, lukket kulelager, 15x100 gjennom-aksel, 32h
Eiker: DT Swiss Industry
Framhjul: Trigger Sport Reflect, 700x47c
Bakhjul: Trigger Sport Reflect, 700x47c
Slange: Presta-ventil, 40mm ventil

E-Sykkel:
Motor: Specialized 1.2, spesial Rx Street-tuned motor, 250W nominell
Kontrollpanel: Specialized TCD-W m/sykkelstyre-kontroll og innebygd anti-tyveri system, Bluetooth®
Lader: Spesial-lader, 42V4A m/ Rosenberger ladestøpsel
Ledningsnett: Tilpasset Specialized ledningsnett
Batteri: Specialized U1-500, av/på knapp, batterinivå måler, 500Wt

Tilbehør:
Pedaler: Specialized Commuter m/ grepteip og reflekser
Sykkelstøtte: Specialized sykkelstøtte, 40mm
Sykkelskjermer: DRYTECH skjermer, 52mm bredde, skjermfeste i rustfritt stål
Ringeklokke: Enkel ringeklokke
*
*
*

Vi har utvidet returrett frem til 15. januar 2024

Vår leverandør er Posten. For de fleste forsendelser bruker vi produktet Klimanøytral Servicepakke, som i størstedelen av landet ankommer postkontoret 2-3 dager fra vi har sendt bestillingen herifra. Du vil få sporingsnummer ved bestilling, men også varsel fra ditt Posten-utleveringssted ved ankomst.
På større kolli som el-sykler bruker vi Schenker hjemlevering. Her vil sjåføren ta kontakt med deg og avtale et tidspunkt det passer å få utlevert pakken på.

Fraktpriser:

  • Gratis frakt på småordrer over 1000kr
  • Pakke (Klimanøytral Servicepakke), på ordrer under 1000kr: 79,-
  • Lang pakke (for eksempel ski): 199,-
  • Varer med stor størrelse eller vekt (f. eks sykkel, pulk, spark, osv): 349,- per kolli
  • El-sykkel: 599,- per sykkel

Fraktpris blir spesifisert før betaling.

-----

Retur

Bruk forhåndsutfylt returetikett for å sende varer i retur. Ved å bruke denne vil du bli fakturert 79kr for vanlige småpakker, 199kr for lange pakker (for eksempel ski), 349kr for varer med stor størrelse eller vekt (f. eks sykkel, pulk, spark, osv): 349kr.

Forhåndsutfylt returetikett kan dessverre ikke brukes for å sende tilbake el-sykler.

Dersom du ikke har mottatt returetikett, eller hvis du har mistet denne kan du skrive ut en ny på Posten sine sider: RETURETIKETT

Fremgangsmåte for å skrive ut ny etikett fra Posten sin side er som følger:

  • Skriv inn nødvendig kontaktinformasjon på Posten sine sider.
  • Trykk på "Lag Returetikett"
  • Skriv ut returetiketten
  • Dersom du ikke har skriver får du en QR-kode som kan brukes til å skrive ut på Posten sine lokaler
  • Fest returetiketten tydelig på pakken. NB: Kan ikke festet direkte på skoeske/produkt
  • Unngå krøll eller bulker på etiketten da posten sine systemer ikke får lest disse.
  • Lever pakken til nærmeste hentested for Posten.

Har du rotet bort bytt- og returskjema, så finner du det her: Returskjema

Filters
Sort
display