Søk

Specialized Turbo Levo

Tilgjengelighet: På lager
kr 65 999
Den nye Turbo Levo bringer den mest avanserte eMTB rammen, motor og batteriteknologien til så mange syklister som mulig. Specialized har tatt deres avanserte M5 legeringsramme og deres kraftigste motor og plukket ut det beste drivverket, dempingen og bremsene de kunne finne for så lite penger som mulig. Resultatet er en sykkel som gir deg mye igjen for pengene dine.
Turbo Levo er en fullverdig terrengsykkel. Med lenger Reach og kortere kjedestag har Turbo Levo et lavt gravitasjonspunkt. I tillegg til dette så har Specialized endret på vinkelen på både setet og styret slik at det skal bli lettere å sykle både I nedoverbakke og oppoverbakke.
Levo sin Specialized 2.1 motor gir 410% mer styrke til pedalene som gjør det enda lettere å tråkke. M2 batteriet som følger med sykelen gir deg også mer enn nok batterilevetid. Med Mission Control Appen til Specialized kan du også følge med og justere på batteriet som gjør at du kan få batteriet til holde den distansen du trenger.
-SIDEARM rammen med en blanding av Karbon og M5 legering gjør sykkelen lettere og gir mer kontrol.
-Kraftigste motoren på markedet.
-160mm vandring RockShox 35 Silver TK gaffel.

Teknisk Info:

E-Sykkel:
Kontrollpanel: Specialized TCU, 10-LED batterimåler, 3-LED Sykkelmodus display, ANT+/Bluetooth ®
Batteri: Specialized M2-500, integrert batteri m/ steinsprutbesykttelse, 500Wt
Motor: Specialized 2.1, special Rx Trail-Tuned motor, 250W nominell
Lader: Spesial-lader, 42V4A m/ Rosenberger ladestøpsel
Ledningsnett: Spesial Specialized ledningsnett

Sete og Sykkelstyre:
Sete: Body Geometry Bridge Saddle
Setepinne: TranzX dropper, 34.9mm, XS-S: 100mm, M: 120mm, L/XL: 150mm vandring
Sykkelhåndtak: Specialized, 6061 legering, 6-grader upsweep, 8-grader backsweep, 30mm rise, 780mm bredde
Styrestem: Terrengsykkel styrestem av legering, 35mm bar bore

Hjul:
Slange: Standard, presstavventil
Felger: Roval 29, krokløslegering, 30mm indre bredde, tubeless klar
Eiker: DT Swiss Industry
Framnav: Legering, lukket kulelager, 15x110mm gjennom-aksling, 28h
Bakdekk: Eliminator, GRID TRAIL foringsrør, GRIPTON® forbindelse, 2Bliss klar, 29x2.3”
Framdekk: Butcher, GRID TRAIL foringsrør, GRIPTON® forbindelse, 2Bliss klar, 29x2.6”
Baknav: Legering, lukket kulelager, 12x148mm gjennom-aksling, 28h

Bremser:
Bakbrems: SRAM Guide RE, 4-stempelkalipper, hydraulisk bremseskive, 200mm
Frambrems: SRAM Guide RE, bremsepute I metal

Sykkelramme:
Ramme: Specialized M5 Premium Aluminium, 29 Trail Grometri, integrert batteri i underrør, lukket kabelløsning, 148mm avstand, lukket kulelager, 150mm vandring
Gaffel: ROckshox 35 Silver TK, 160mm vandring, TurnKey demper
Setefeste: Specialized bolt-type, legering, 38.6mm

Drivverk:
Girshifter: SRAM NX Eagle, ett-klikk spak
Kassett: SRAM NX Eagle, 12-Speed, 11-50t
Framnav: SRAM X-Sync Eagle, 104BCD, 32T, Stål
Krankset: Praxis smidd M30, tilpasset offset
Bakgir: SRAM NX Eagle, 12-speed
Kjede: SRAM NX Eagle, 12-speed
Demper:
Bakdemper: RockShox Deluxe Select m/ spesial luft ventil, 52.5x210mm
Den nye Turbo Levo bringer den mest avanserte eMTB rammen, motor og batteriteknologien til så mange syklister som mulig. Specialized har tatt deres avanserte M5 legeringsramme og deres kraftigste motor og plukket ut det beste drivverket, dempingen og bremsene de kunne finne for så lite penger som mulig. Resultatet er en sykkel som gir deg mye igjen for pengene dine.
Turbo Levo er en fullverdig terrengsykkel. Med lenger Reach og kortere kjedestag har Turbo Levo et lavt gravitasjonspunkt. I tillegg til dette så har Specialized endret på vinkelen på både setet og styret slik at det skal bli lettere å sykle både I nedoverbakke og oppoverbakke.
Levo sin Specialized 2.1 motor gir 410% mer styrke til pedalene som gjør det enda lettere å tråkke. M2 batteriet som følger med sykelen gir deg også mer enn nok batterilevetid. Med Mission Control Appen til Specialized kan du også følge med og justere på batteriet som gjør at du kan få batteriet til holde den distansen du trenger.
-SIDEARM rammen med en blanding av Karbon og M5 legering gjør sykkelen lettere og gir mer kontrol.
-Kraftigste motoren på markedet.
-160mm vandring RockShox 35 Silver TK gaffel.

Teknisk Info:

E-Sykkel:
Kontrollpanel: Specialized TCU, 10-LED batterimåler, 3-LED Sykkelmodus display, ANT+/Bluetooth ®
Batteri: Specialized M2-500, integrert batteri m/ steinsprutbesykttelse, 500Wt
Motor: Specialized 2.1, special Rx Trail-Tuned motor, 250W nominell
Lader: Spesial-lader, 42V4A m/ Rosenberger ladestøpsel
Ledningsnett: Spesial Specialized ledningsnett

Sete og Sykkelstyre:
Sete: Body Geometry Bridge Saddle
Setepinne: TranzX dropper, 34.9mm, XS-S: 100mm, M: 120mm, L/XL: 150mm vandring
Sykkelhåndtak: Specialized, 6061 legering, 6-grader upsweep, 8-grader backsweep, 30mm rise, 780mm bredde
Styrestem: Terrengsykkel styrestem av legering, 35mm bar bore

Hjul:
Slange: Standard, presstavventil
Felger: Roval 29, krokløslegering, 30mm indre bredde, tubeless klar
Eiker: DT Swiss Industry
Framnav: Legering, lukket kulelager, 15x110mm gjennom-aksling, 28h
Bakdekk: Eliminator, GRID TRAIL foringsrør, GRIPTON® forbindelse, 2Bliss klar, 29x2.3”
Framdekk: Butcher, GRID TRAIL foringsrør, GRIPTON® forbindelse, 2Bliss klar, 29x2.6”
Baknav: Legering, lukket kulelager, 12x148mm gjennom-aksling, 28h

Bremser:
Bakbrems: SRAM Guide RE, 4-stempelkalipper, hydraulisk bremseskive, 200mm
Frambrems: SRAM Guide RE, bremsepute I metal

Sykkelramme:
Ramme: Specialized M5 Premium Aluminium, 29 Trail Grometri, integrert batteri i underrør, lukket kabelløsning, 148mm avstand, lukket kulelager, 150mm vandring
Gaffel: ROckshox 35 Silver TK, 160mm vandring, TurnKey demper
Setefeste: Specialized bolt-type, legering, 38.6mm

Drivverk:
Girshifter: SRAM NX Eagle, ett-klikk spak
Kassett: SRAM NX Eagle, 12-Speed, 11-50t
Framnav: SRAM X-Sync Eagle, 104BCD, 32T, Stål
Krankset: Praxis smidd M30, tilpasset offset
Bakgir: SRAM NX Eagle, 12-speed
Kjede: SRAM NX Eagle, 12-speed
Demper:
Bakdemper: RockShox Deluxe Select m/ spesial luft ventil, 52.5x210mm
*
*
*
Filters
Sort
display