Rask levering Trygg betaling med Klarna Enkel retur Gratis frakt ved kjøp over 1000kr*
Søk

Specialized Turbo Como 3.0 700C Low-Entry

Beklager - dette produktet er ikke lenger tilgjengelig

Merke: Specialized
Tilgjengelighet: Ikke på lager
SKU: 140381
kr 35 499

Velg :

Rask leveringTrygg betaling med Klarna
Enkel retur
Det er kult å sykle fort, men det er bare gøy om du kan være komfortabel I tillegg. Det er ikke ofte man kan ha begge deler på en gang, men Turbo Como 3.0 700C med sitt ‘Low-Entry’ design gjør dette mulig. Den komfortable rammen som gjør at det er lett å både gå av og på sykkelen, stilig design, og Specialized sin eksklusive og prisvinnende teknologi gir Turbo Como 3.0 700C det som skal til for å sykle fort uten å miste komforten.
Turbo Como 3.0 700C har Specialized sin integrerte 1.2 E motor som gjør at den passer perfekt til sykling i urbane strøk. 1.2 E motoren bruker samme deler som Specialized sin 1.2 motor, men den er trimmet til å prioritere effektivitet. Dette betyr at sykkelen får litt lavere toppfart, men til gjengjeld er den mer effektiv i strømbruken. Sykkelen lager selvfølgelig veldig lite lyd takket være Specialized sin ‘Custom Rx Street Tune’ som er en av de mange grunnen for at sykkelen egner seg for urbane strøk. Desto mere kraft du bruker på å tråkke, desto mer kraft vil motoren gi noe som gjør at sykkelen har god akselerasjon når sykkelen står stille, som f.eks. ved et trafikklys. Den beltedrevne motoren er rask, effektiv og stille, uten irriterende vibrasjoner. Sykkelen har en toppfart på 32km/t.
For Como 3.0 så lagde Specialized et spesialtilpasset Specialized U1-560 batteri som kommer integrert i sykkelrammen. Batteriet er låsbart i tillegg til at det er lett å fjerne for en bedre ladeopplevelse. Med andre ord så er det mer enn nok strøm i batteriet til å sykle til og fra jobb, en tur til butikken, eller hvis du skulle ha lyst til å prøve den nye kaffebaren på den andre siden av byen. Hvis du ønsker å kunne se akkurat hvor langt sykkelen vil ta deg før du må lade så er det bare å ta en titt på Specialized sin ‘Turbo Range Calculator’ for mer nøyaktig distanse.
Specialized sitt nye ‘Turbo Connect Display’ (TCD-w) er den beste måten å se alt av data som har mer sykkelen din å gjøre. Ikke bare viser den deg viktige ting som; (hastighet, tråkkefrekvens, distanse, batterilevetid, klokka, og mer), men den lar deg også koble sykkelen din til den nyeste versjonen av Specialized sin ‘Mission Control App’ for å gi deg en enda bedre opplevelse av Turbo-sykkelen din. Med denne gratis appen for både Android og iOS så kan du lett endre på motorparameter, kontrollere distanse, lagre eller laste opp sykkelturer, og kjøre en enkel systemdiagnose.
For denne modellen så har Specialized inkludert gode 700C hjul som kommer med godt dempet 45mm dekk, så sykkelen har ingen problemer med å komme seg over de fleste humper, sprekker og dumper i veien. Ingenting vil stå i veien for at du skal komme deg frem til din destinasjon. På toppen av alle disse innovative funksjonene så har Specialized plukket ut sykkeldeler som er laget for å vare og holde sykkelen din på veien i lengden. Dette betyr at sykkelen er utstyrt med ‘Shimano 9-speed’ komponenter, kraftige hydrauliske skivebremser, sykkelstativ, fendere, og sterke LED lys både foran og bak på sykkelen.

•Specialized sin spesiallagde ‘E5 Low-Entry’ aluminiumramme har integrert både motor og batteri, samtidig som den fortsatt har funksjonene som den lette E5 serien er kjent for. Kombiner dette med Specialized sin ‘Ground Control Geometry’ så har du en sykkel som både er lett og solid.

•Turbo Como sin Specialized 1.2 E motor er trimmet med fokus på effektivitet og distanse. Den er også fullstendig integrert i sykkelrammen med Specialized sin spesialtilpassede trimming med fokus på sykling i urbane strøk. Motoren reagerer til hvor hardt du tråkker så desto hardere du tråkker desto mer kraft vil motoren gi. Med det beltedrevne systemet motoren er basert på så gjør den alt dette uten noe ekstra vibrasjoner slik at sykkelopplevelsen er så komfortabel og stille som mulig.

•Specialized lagde det spesialtilpassede 460Wt batteriet slik at det var mulig å la det være integrert i sykkelrammen, lett å ta ut når det trengs å lades, og mulig å låse for ekstra sikkerhet. Batteriet er koblet opp til sykkelen sin ‘Turbo Connect Display’ som gjøre det mulig å velge mellom ulike batterimodus for å maksimere både effektivitet og distanse. For mer nøyaktige estimeringer basert på flere variabler så kan man se på Specialized sin ‘Turbo Range’ kalkulator.

Teknisk Info:
Elsykkel:
Lader: Spesialtilpasset Specialized 42v2A Lader m/ Rosenberger plug, AC-ledning inkludert.
Motor: Specialized 1.2 E, spesiallaget Rx Street-trimmet motor, 250W nominell.
Batteri: Specialized U1-460, Av/På knapp, batterinivå display, 460Wt.
Kontrollpanel: Specialized TCD-W m/fjernkontroll i sykkelstyre og innebygd anti-tyveri system, Bluetooth®, 5 forskjellige synlige batterinivåer.
Ledningsnett: Spesiallaget Specialized ledningsnett

Drivverk:
Kjedelenker: 36/22T
Bakgir: Shimano Acera, RapidFire Plus, 9-speed
Kassett: Shimano CS-HG200, 9-speed, 11-36t
Kranksett: Custom alloy forged crankarms
Kjede: KMC e9T.NPNP, e-bike chain, 9-speed m/ Missing Link™
Girskifter: Shimano Alivio, 9-speed w/ Optical Gear Display

Sete og Sykkelstyre:
Styrestem: Specialized Flowset, 3D-forged alloy, 20-degree rise, 31.8mm clamp
Sete: Body Geometry Comfort Gel, 200mm w/ SWAT™ Mount
Styre: Specialized, alloy, 30-degree backsweep, 26mm rise, 680mm bredde, 31.8mm
Setepinne: Specialized, 6061 alloy, 2-bolt clamp, 0mm setback, 30.9mm

Hjul:
Felger: 700C disc, double-wall alloy, pinned, no eyelets
Framhjul: Nimbus II Armadillo Reflect, 60 TPI, 700c x 50c
Eiker: DT Swiss Industry
Bakhjul: Nimbus II Armadillo Reflect, 60 TPI, 700c x 50c
Baknav: Shimano FH-MT200, 9x141mm QR, 32h, Center Lock™ disc
Front Hub: Shimano HB-MT200, 9x100mm QR, 32h, Center Lock™ disc
Slange: Bridge Sport, Steel rails, 155mm

Sykkelramme:
Seteklemme: Alloy, bolt-type, 34.9mm
Gaffel: SR Suntour MOBIE30, steel steerer, 9mm open dropout, 50mm of travel
Ramme: E5 Aluminum, low-entry ramme, bottom bracket motor mount, Ground Control Geometry, integrert og låsbart batteri, integrert ledningsnett,
Det er kult å sykle fort, men det er bare gøy om du kan være komfortabel I tillegg. Det er ikke ofte man kan ha begge deler på en gang, men Turbo Como 3.0 700C med sitt ‘Low-Entry’ design gjør dette mulig. Den komfortable rammen som gjør at det er lett å både gå av og på sykkelen, stilig design, og Specialized sin eksklusive og prisvinnende teknologi gir Turbo Como 3.0 700C det som skal til for å sykle fort uten å miste komforten.
Turbo Como 3.0 700C har Specialized sin integrerte 1.2 E motor som gjør at den passer perfekt til sykling i urbane strøk. 1.2 E motoren bruker samme deler som Specialized sin 1.2 motor, men den er trimmet til å prioritere effektivitet. Dette betyr at sykkelen får litt lavere toppfart, men til gjengjeld er den mer effektiv i strømbruken. Sykkelen lager selvfølgelig veldig lite lyd takket være Specialized sin ‘Custom Rx Street Tune’ som er en av de mange grunnen for at sykkelen egner seg for urbane strøk. Desto mere kraft du bruker på å tråkke, desto mer kraft vil motoren gi noe som gjør at sykkelen har god akselerasjon når sykkelen står stille, som f.eks. ved et trafikklys. Den beltedrevne motoren er rask, effektiv og stille, uten irriterende vibrasjoner. Sykkelen har en toppfart på 32km/t.
For Como 3.0 så lagde Specialized et spesialtilpasset Specialized U1-560 batteri som kommer integrert i sykkelrammen. Batteriet er låsbart i tillegg til at det er lett å fjerne for en bedre ladeopplevelse. Med andre ord så er det mer enn nok strøm i batteriet til å sykle til og fra jobb, en tur til butikken, eller hvis du skulle ha lyst til å prøve den nye kaffebaren på den andre siden av byen. Hvis du ønsker å kunne se akkurat hvor langt sykkelen vil ta deg før du må lade så er det bare å ta en titt på Specialized sin ‘Turbo Range Calculator’ for mer nøyaktig distanse.
Specialized sitt nye ‘Turbo Connect Display’ (TCD-w) er den beste måten å se alt av data som har mer sykkelen din å gjøre. Ikke bare viser den deg viktige ting som; (hastighet, tråkkefrekvens, distanse, batterilevetid, klokka, og mer), men den lar deg også koble sykkelen din til den nyeste versjonen av Specialized sin ‘Mission Control App’ for å gi deg en enda bedre opplevelse av Turbo-sykkelen din. Med denne gratis appen for både Android og iOS så kan du lett endre på motorparameter, kontrollere distanse, lagre eller laste opp sykkelturer, og kjøre en enkel systemdiagnose.
For denne modellen så har Specialized inkludert gode 700C hjul som kommer med godt dempet 45mm dekk, så sykkelen har ingen problemer med å komme seg over de fleste humper, sprekker og dumper i veien. Ingenting vil stå i veien for at du skal komme deg frem til din destinasjon. På toppen av alle disse innovative funksjonene så har Specialized plukket ut sykkeldeler som er laget for å vare og holde sykkelen din på veien i lengden. Dette betyr at sykkelen er utstyrt med ‘Shimano 9-speed’ komponenter, kraftige hydrauliske skivebremser, sykkelstativ, fendere, og sterke LED lys både foran og bak på sykkelen.

•Specialized sin spesiallagde ‘E5 Low-Entry’ aluminiumramme har integrert både motor og batteri, samtidig som den fortsatt har funksjonene som den lette E5 serien er kjent for. Kombiner dette med Specialized sin ‘Ground Control Geometry’ så har du en sykkel som både er lett og solid.

•Turbo Como sin Specialized 1.2 E motor er trimmet med fokus på effektivitet og distanse. Den er også fullstendig integrert i sykkelrammen med Specialized sin spesialtilpassede trimming med fokus på sykling i urbane strøk. Motoren reagerer til hvor hardt du tråkker så desto hardere du tråkker desto mer kraft vil motoren gi. Med det beltedrevne systemet motoren er basert på så gjør den alt dette uten noe ekstra vibrasjoner slik at sykkelopplevelsen er så komfortabel og stille som mulig.

•Specialized lagde det spesialtilpassede 460Wt batteriet slik at det var mulig å la det være integrert i sykkelrammen, lett å ta ut når det trengs å lades, og mulig å låse for ekstra sikkerhet. Batteriet er koblet opp til sykkelen sin ‘Turbo Connect Display’ som gjøre det mulig å velge mellom ulike batterimodus for å maksimere både effektivitet og distanse. For mer nøyaktige estimeringer basert på flere variabler så kan man se på Specialized sin ‘Turbo Range’ kalkulator.

Teknisk Info:
Elsykkel:
Lader: Spesialtilpasset Specialized 42v2A Lader m/ Rosenberger plug, AC-ledning inkludert.
Motor: Specialized 1.2 E, spesiallaget Rx Street-trimmet motor, 250W nominell.
Batteri: Specialized U1-460, Av/På knapp, batterinivå display, 460Wt.
Kontrollpanel: Specialized TCD-W m/fjernkontroll i sykkelstyre og innebygd anti-tyveri system, Bluetooth®, 5 forskjellige synlige batterinivåer.
Ledningsnett: Spesiallaget Specialized ledningsnett

Drivverk:
Kjedelenker: 36/22T
Bakgir: Shimano Acera, RapidFire Plus, 9-speed
Kassett: Shimano CS-HG200, 9-speed, 11-36t
Kranksett: Custom alloy forged crankarms
Kjede: KMC e9T.NPNP, e-bike chain, 9-speed m/ Missing Link™
Girskifter: Shimano Alivio, 9-speed w/ Optical Gear Display

Sete og Sykkelstyre:
Styrestem: Specialized Flowset, 3D-forged alloy, 20-degree rise, 31.8mm clamp
Sete: Body Geometry Comfort Gel, 200mm w/ SWAT™ Mount
Styre: Specialized, alloy, 30-degree backsweep, 26mm rise, 680mm bredde, 31.8mm
Setepinne: Specialized, 6061 alloy, 2-bolt clamp, 0mm setback, 30.9mm

Hjul:
Felger: 700C disc, double-wall alloy, pinned, no eyelets
Framhjul: Nimbus II Armadillo Reflect, 60 TPI, 700c x 50c
Eiker: DT Swiss Industry
Bakhjul: Nimbus II Armadillo Reflect, 60 TPI, 700c x 50c
Baknav: Shimano FH-MT200, 9x141mm QR, 32h, Center Lock™ disc
Front Hub: Shimano HB-MT200, 9x100mm QR, 32h, Center Lock™ disc
Slange: Bridge Sport, Steel rails, 155mm

Sykkelramme:
Seteklemme: Alloy, bolt-type, 34.9mm
Gaffel: SR Suntour MOBIE30, steel steerer, 9mm open dropout, 50mm of travel
Ramme: E5 Aluminum, low-entry ramme, bottom bracket motor mount, Ground Control Geometry, integrert og låsbart batteri, integrert ledningsnett,
*
*
*

Vi har utvidet returrett frem til 15. januar 2024

Vår leverandør er Posten. For de fleste forsendelser bruker vi produktet Klimanøytral Servicepakke, som i størstedelen av landet ankommer postkontoret 2-3 dager fra vi har sendt bestillingen herifra. Du vil få sporingsnummer ved bestilling, men også varsel fra ditt Posten-utleveringssted ved ankomst.
På større kolli som el-sykler bruker vi Schenker hjemlevering. Her vil sjåføren ta kontakt med deg og avtale et tidspunkt det passer å få utlevert pakken på.

Fraktpriser:

  • Gratis frakt på småordrer over 1000kr
  • Pakke (Klimanøytral Servicepakke), på ordrer under 1000kr: 79,-
  • Lang pakke (for eksempel ski): 199,-
  • Varer med stor størrelse eller vekt (f. eks sykkel, pulk, spark, osv): 349,- per kolli
  • El-sykkel: 599,- per sykkel

Fraktpris blir spesifisert før betaling.

-----

Retur

Bruk forhåndsutfylt returetikett for å sende varer i retur. Ved å bruke denne vil du bli fakturert 79kr for vanlige småpakker, 199kr for lange pakker (for eksempel ski), 349kr for varer med stor størrelse eller vekt (f. eks sykkel, pulk, spark, osv): 349kr.

Forhåndsutfylt returetikett kan dessverre ikke brukes for å sende tilbake el-sykler.

Dersom du ikke har mottatt returetikett, eller hvis du har mistet denne kan du skrive ut en ny på Posten sine sider: RETURETIKETT

Fremgangsmåte for å skrive ut ny etikett fra Posten sin side er som følger:

  • Skriv inn nødvendig kontaktinformasjon på Posten sine sider.
  • Trykk på "Lag Returetikett"
  • Skriv ut returetiketten
  • Dersom du ikke har skriver får du en QR-kode som kan brukes til å skrive ut på Posten sine lokaler
  • Fest returetiketten tydelig på pakken. NB: Kan ikke festet direkte på skoeske/produkt
  • Unngå krøll eller bulker på etiketten da posten sine systemer ikke får lest disse.
  • Lever pakken til nærmeste hentested for Posten.

Har du rotet bort bytt- og returskjema, så finner du det her: Returskjema

Filters
Sort
display