Den nye Tarmac-sykkelen til Specialized er designet for å sykle fort, men sykkelen er mye mer enn bare en rask og aerodynamisk sykkel. Den har en lett ‘Rider-First Engineered™’ ramme, og er laget for at du skal nå dine mål. Det spiller ingen rolle hva målene dine er, om det er å slå egne rekorder, gjøre det bra i løp, eller om det er å ende opp med en plass på pallen. Tarmac SL7 Comp er sykkelen som er laget for å la deg oppnå målene dine. Den nye ‘SRAM Rival eTap AXS 12-speed group’ er laget for å bringe trådløs giring til folket, i tillegg kommer Tarmac SL7 Comp utstyrt med de raske ‘Turbo Pro 700x26mm’ dekkene for å gi deg mest mulig ytelse for pengene.
- Selv om aerodynamikk var hovedfokuset når Specialized lagde Tarmac-syklene, og alle deres andre racersykler, så er totalvekten også en viktig del av hvordan å lage en optimal racersykkel. De tidligere ‘Aero Syklene’ har alle hatt problemer med å være aerodynamiske i tillegg til å ha en lav vekt siden desto mindre luftmotstand sykkelen hadde desto mer veide den. Med den nye Tarmac-sykkelen så har designfilosofien vært å holde sykkelen lik eller under UCI sin vektgrense ferdig ut av boksen uten å redusere aerodynamikken til sykkelen. Ved hjelp av ‘FreeFoil Shape Library’, ‘Isotopic FEA analyse’, og noen av de flinkeste ingeniørene i feltet så har Speicalized klart å lage en ramme som ikke veier mer enn 920g uten å ofre hverken aerodynamikk, hvor stiv rammen er, eller sykkelopplevelsen. - Ved bruk av Specialized sin ‘Rider-First Engineered™’ filosofi så har de klart å gjøre Tarmac SL7 Comp til deres best balanserte og letteste å styre Tarmac-sykkel. Ved hjelp av Specialized sine beste test-syklister fra deres tre ‘World Tour Teams’ – Boels-Dolmans, Deceuninck-Quick-Step, og Bora-hansgrohe – så har de gjort endringer på Tarmac-sykkelen basert på tusenvis av kilometer med data som test-syklistene har samlet inn. Ved hjelp av dataen har Specialized klart å balansere sykkelopplevelsen slik at selv de lengste turene skal være komfortable.
Den nye Tarmac-sykkelen til Specialized er designet for å sykle fort, men sykkelen er mye mer enn bare en rask og aerodynamisk sykkel. Den har en lett ‘Rider-First Engineered™’ ramme, og er laget for at du skal nå dine mål. Det spiller ingen rolle hva målene dine er, om det er å slå egne rekorder, gjøre det bra i løp, eller om det er å ende opp med en plass på pallen. Tarmac SL7 Comp er sykkelen som er laget for å la deg oppnå målene dine. Den nye ‘SRAM Rival eTap AXS 12-speed group’ er laget for å bringe trådløs giring til folket, i tillegg kommer Tarmac SL7 Comp utstyrt med de raske ‘Turbo Pro 700x26mm’ dekkene for å gi deg mest mulig ytelse for pengene.
- Selv om aerodynamikk var hovedfokuset når Specialized lagde Tarmac-syklene, og alle deres andre racersykler, så er totalvekten også en viktig del av hvordan å lage en optimal racersykkel. De tidligere ‘Aero Syklene’ har alle hatt problemer med å være aerodynamiske i tillegg til å ha en lav vekt siden desto mindre luftmotstand sykkelen hadde desto mer veide den. Med den nye Tarmac-sykkelen så har designfilosofien vært å holde sykkelen lik eller under UCI sin vektgrense ferdig ut av boksen uten å redusere aerodynamikken til sykkelen. Ved hjelp av ‘FreeFoil Shape Library’, ‘Isotopic FEA analyse’, og noen av de flinkeste ingeniørene i feltet så har Speicalized klart å lage en ramme som ikke veier mer enn 920g uten å ofre hverken aerodynamikk, hvor stiv rammen er, eller sykkelopplevelsen. - Ved bruk av Specialized sin ‘Rider-First Engineered™’ filosofi så har de klart å gjøre Tarmac SL7 Comp til deres best balanserte og letteste å styre Tarmac-sykkel. Ved hjelp av Specialized sine beste test-syklister fra deres tre ‘World Tour Teams’ – Boels-Dolmans, Deceuninck-Quick-Step, og Bora-hansgrohe – så har de gjort endringer på Tarmac-sykkelen basert på tusenvis av kilometer med data som test-syklistene har samlet inn. Ved hjelp av dataen har Specialized klart å balansere sykkelopplevelsen slik at selv de lengste turene skal være komfortable.
Den nye Tarmac-sykkelen til Specialized er designet for å sykle fort, men sykkelen er mye mer enn bare en rask og aerodynamisk sykkel. Den har en lett ‘Rider-First Engineered™’ ramme, og er laget for at du skal nå dine mål. Det spiller ingen rolle hva målene dine er, om det er å slå egne rekorder, gjøre det bra i løp, eller om det er å ende opp med en plass på pallen. Tarmac SL7 Comp er sykkelen som er laget for å la deg oppnå målene dine. Den nye ‘SRAM Rival eTap AXS 12-speed group’ er laget for å bringe trådløs giring til folket, i tillegg kommer Tarmac SL7 Comp utstyrt med de raske ‘Turbo Pro 700x26mm’ dekkene for å gi deg mest mulig ytelse for pengene.
- Selv om aerodynamikk var hovedfokuset når Specialized lagde Tarmac-syklene, og alle deres andre racersykler, så er totalvekten også en viktig del av hvordan å lage en optimal racersykkel. De tidligere ‘Aero Syklene’ har alle hatt problemer med å være aerodynamiske i tillegg til å ha en lav vekt siden desto mindre luftmotstand sykkelen hadde desto mer veide den. Med den nye Tarmac-sykkelen så har designfilosofien vært å holde sykkelen lik eller under UCI sin vektgrense ferdig ut av boksen uten å redusere aerodynamikken til sykkelen. Ved hjelp av ‘FreeFoil Shape Library’, ‘Isotopic FEA analyse’, og noen av de flinkeste ingeniørene i feltet så har Speicalized klart å lage en ramme som ikke veier mer enn 920g uten å ofre hverken aerodynamikk, hvor stiv rammen er, eller sykkelopplevelsen. - Ved bruk av Specialized sin ‘Rider-First Engineered™’ filosofi så har de klart å gjøre Tarmac SL7 Comp til deres best balanserte og letteste å styre Tarmac-sykkel. Ved hjelp av Specialized sine beste test-syklister fra deres tre ‘World Tour Teams’ – Boels-Dolmans, Deceuninck-Quick-Step, og Bora-hansgrohe – så har de gjort endringer på Tarmac-sykkelen basert på tusenvis av kilometer med data som test-syklistene har samlet inn. Ved hjelp av dataen har Specialized klart å balansere sykkelopplevelsen slik at selv de lengste turene skal være komfortable.